Never Be The Same

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Emelie - 6 mars 2013 16:04

nu har sanningen i att jag inte ätit lunch kommit ikapp men jag vågar inte riktigt tugga för stora saker.. vill inte att läppen ska spricka så avstår just nu!

som jag trodde så cutade läkaren av saken på läppen, var antagligen blodkärl som trasslat ihop sig typ.. därav att det såg ut som en blodblåsa först.. men det blev en mindre operation tydligen haha trodde bara han skulle kapa av den.. blödde anusmycket och min läpp är lite mörbultad men annars mår jag bra! går på tabletter mot smärtan och det går ganska bra, inte alls samma sak som när jag satt hos tandläkaren och skrek i 4 timmar medans dom försökte gröpa ur en visdomsrot.

men ska inte lura nån det gör ju ont, men inte lika ont som med tanden så jag klarar mig helt klart!

blev inget stall i söndags, hoppas på i helgen! har förresten sällskap, otroligt! Bamse brukar inte tycka om närhet ;)

Om mig

 
Välkommen in till mitt lilla krypin! Här kan du få läsa om allt i mitt liv, motgångar som framgångar, kaos som de bästa dagarna i mitt liv. Lämna gärna nån mening efter dig :)  

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards