Never Be The Same

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Emelie - 16 januari 2013 23:32

efter timmar av läsande och andra saker så är jag hur trött som helst, ska läsa igenom allt en gång till, sen ska jag upp tidigt imorrn och gissa vad!? jag vet inte om jag börjar 10 över 8 eller 10 över 10.. bra liv, men jag hinner plugga mer under de två timmarna annars.

körde bil idag igen, får alltid beröm över hur finkänslig jag är för styrning och med mina fötter.. det kanske blir något av det här! Däremot stötte jag på tre bambus och tre svartklädda människor, ingen dog och bilen är hel! Fick även köra andra gången inne i centrum och första gången i en trafikerad rondell vilket är ganska otroligt med tanke på vart jag bor. Bror det går bra nu! Inte ett enda kärringstopp inne i stan! Azum! Har även nästan fått hel koll på växlingen och det går bra upp och ner från 1-4 .. fast bromsa och växla ner samtidigt? det är ju svinsvårt! men men man kan inte vara kung på allt på en gång.

får se hur det går sen ;)

Om mig

 
Välkommen in till mitt lilla krypin! Här kan du få läsa om allt i mitt liv, motgångar som framgångar, kaos som de bästa dagarna i mitt liv. Lämna gärna nån mening efter dig :)  

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards