Never Be The Same

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Emelie - 7 december 2012 23:26

min dator strök med... den har tuggar i 10 minuter, bytt språk 6 gånger och lagt av.. kommer inte längre den fastnar och kan inte fortsätta.. den är död.. alla mina bilder är borta nu skiter jag under här varför i hela fan ska jag fota för!? jag tjänar inget på det.. bilderna blir snodda, dom försvinner och allt går bara skit.. säljer allt och skiter i det... jävla fittgrejer som inte funkar...

kommer alltså inte blogga mycket nu.. och eftersom jag inte har råd med en ny dator och skoldatorn vill inte ta mitt internet hemma längre så kommer ni nog bara höra från mig när jag skriver på mobilen.. orkar fan inte med det här, kan nått bara vara på min sida för en gångs skull!?!!

sådär ser min dator ut

Av Emelie - 7 december 2012 15:51

Jag skulle aldrig hittat den här själv, därför är jag glad över mina knasiga vänner! För jag bara älskar låten, jag vet inte varför men jag bara bara bara älskar den sååhär mycket !

Av Emelie - 7 december 2012 09:58

sådär hamnade jag med hål från 9.30 till 12.30 inte det roligaste men jag svarade i alla fall på alla frågorna på provet   kommer säkert gå åt fanders ändå men jag svarade i alla fall på alla frågor så några poäng kommer jag nog kamma ihop.. 


Jag har ju nämnt att jag går el.. Det roliga med att gå på el är att ingenting funkar. Inga klockor, i stort sätt inga eluttag osv osv.. Sprang runt i en kvart och provade alla uttag jag hittade. Tills min lärare gick in i sitt lärarrum och pillade på nått så allt kom igång. Lovar att jag där blev smått bitter, men nu funkar det igen!!   


helgens fotografering blir nog inte av, men håll tummarna !


det är nog även värt att nämna att jag fryser, det är verkligen galet kallt här inne..

Tidigare månad - Senare månad

Om mig

 
Välkommen in till mitt lilla krypin! Här kan du få läsa om allt i mitt liv, motgångar som framgångar, kaos som de bästa dagarna i mitt liv. Lämna gärna nån mening efter dig :)  

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards