Never Be The Same

Alla inlägg den 8 december 2012

Av Emelie - 8 december 2012 20:55

idag är det en månad kvar, exakt, tills jag fyller 18.. det känns lite overkligt om en månad måste jag liksom bli vuxen och om över ett och ett halvt år kanske jag har jobb.. galet jag är inte liten längre.. vart tog tiden vägen?!

hur som helst hamna jag hos moster ikväll och försöker vara social, vilket jag inte orkar egentligen vill bara sova nuuuuu men nej !

kanske drar till Dalarna från och med tisdag om mor säger ja och skolan säger att jag är ledig på torsdag med! får veta på måndag morgon :) hoppas hoppas!

sista bilden är hästen jag kanske ska rida i januari och några veckor fram, Oskar heter han :)

Av Emelie - 8 december 2012 16:49

Tjenare mannen!
Jag skriver snällt lite sådär då min skoldator kom igång på mitt internet hemma, räddad för en stund. Tills den säger att den inte kan ta internetet igen.... 
Hur som helst så sitter jag och kollar på bilder på hästen jag kanske ska rida i januari och några veckor fram.. Kan säga att jag är kär, så himla maffig! håll tummarna för att det går som vi vill :)


åker till mormor idag och det är typ det roligaste som händer under min helg! På måndag får jag veta om jag är ledig Onsdag, Torsdag och fredag :D

Tidigare månad - Senare månad

Om mig

 
Välkommen in till mitt lilla krypin! Här kan du få läsa om allt i mitt liv, motgångar som framgångar, kaos som de bästa dagarna i mitt liv. Lämna gärna nån mening efter dig :)  

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards