Never Be The Same

Alla inlägg den 26 december 2012

Av Emelie - 26 december 2012 23:12

Är nog det som står i aftonbladet just nu. "Kunderna rasar mot årets rea". Skrattretande.
Börjar ju undra lite granna vart dom där kunderna varit alla andra år, jag har känt till det här sen 2006 kanske? I alla fall så var jag mellan 11-13 när jag fick reda på det och jag kan lova er att när jag fick reda på det här var pengar och dess värde inte så stort i mitt liv, haha! Men det är ju självklart att dom höjer priserna runt jul för att sänka ner dom lite granna. Alltså, vi bor i Sverige och ursäkta mig men det är många som är väldigt giriga här. Med tanke på hur mycket pengar dom skulle förlora så hade jag gjort samma sak, ehe.


Sen ska man ju inte dra alla över en kant, det är ju inte alla butikskedjor som gör så. Men samtidigt så är det ju bara vissa som ger pengar till olika fonder om det heter så. Ja för forskning och för att hjälpa fattiga barn och så vidare, ni hänger nog på vad jag menar för något? Bra. Alla människor är olika så det är ju så att alla tänker olika på pengar. 


Men åter till ämnet, det jag inte förstår är varför aftonbladet ens tar upp en sån här sak.. Men sen eftersom dom gör det så måste det väl vara en självklarhet för endast mig? Jag vet inte :s

Tidigare månad - Senare månad

Om mig

 
Välkommen in till mitt lilla krypin! Här kan du få läsa om allt i mitt liv, motgångar som framgångar, kaos som de bästa dagarna i mitt liv. Lämna gärna nån mening efter dig :)  

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards