Never Be The Same

Direktlänk till inlägg 13 december 2012

jag lever!

Av Emelie - 13 december 2012 00:24

men man kan ju faktiskt inte kräva så mycket av sj... första tåget blev försenat, tåget från Sala var försenat, en timme exakt. Jag fick väl vänta ungefär 55 min alltså sådär helt underbart.. och läste idag att sj håller på att ställa in en massa tåg på grund av "snökaoset".. alltså jag var uppe på vägar som är avstängda större delarna av året i somras och ändå var snövallarna ungefär 2 meter höga.. i juni..... det kallar jag kaos, inte 2 max 3 dec.. på vintern. liksom vi bor där vi bor det är "vinter" i ungefär 4 månader.. Sen om den är snöig eller inte är en annan sak men med tanke på vart vi bor så är det ju självklart att vintern kommer? skulle förstå kaoset om ett land som aldrig har vinter får snö på 3 dec men annars? nej jag förstår det inte.. hur som helst slut på klagandet och håll tummarna för att mitt tåg inte är inställt på söndag.

sov nonstop från 10 till 10 idag, inte vaknat en enda gång ordentligt på 12 timmar, skönt som in i fasiken kan jag lova! vaknade och la mig på soffan, slocknade efter att ha kollat face i mobilen ;) imorrn om det är fint väder ska jag fota bamse så bjuder kanske på fina grejer sen :)

puss och godnatt! nu ska jag sova .. igen :p

sista bilden är förresten på snögubben Bertil som jag gjorde i somras när jag var påväg hem från Finland efter att ha bilat genom ungefär halva Finland och var högt upp i Sverige. Ska nog även nämna att de var första gången jag såg renar i verkliga livet ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 14 maj 2013 21:50

Frisk, får gå, ska nog snart börja rida! blir lite mer aktiv då igen C: gör ju inge kul om dagarna nu hehe! ...

Av Emelie - 17 april 2013 23:51

Jag saknar dig så. Väntar fortfarande på att du ska komma tillbaka, det skulle ju vara du och jag föralltid.. Vi tog oss igenom så mycket på så kort tid. Du försvann för fort, vi var inte klara, vi hade så mycket mer att ge. Jag gråter fortfarande, d...

Av Emelie - 7 mars 2013 19:25

Its amazing! Sitter här och lyssnar på 1D, nått stämmer inte uppe i min skalle! Men gillar faktiskt några av deras låtar. Hahah dock är jag ju inte desperat efter dom      Har massor jag vill skriva av mig, endel.. Okej massor är faktiskt såndär ...

Av Emelie - 6 mars 2013 16:04

nu har sanningen i att jag inte ätit lunch kommit ikapp men jag vågar inte riktigt tugga för stora saker.. vill inte att läppen ska spricka så avstår just nu! som jag trodde så cutade läkaren av saken på läppen, var antagligen blodkärl som trassla...

Av Emelie - 3 mars 2013 13:38

Ja det är väl det. Söndag, imorrn är det jobb som gäller. Två veckor till sen åker jag hem. Alltså två helger till som jag kanske kan rida grisen. Två veckor. Hemskt.    Så kom på att det kanske är dags att hitta något hemma. Bara kanske, finns n...

Om mig

 
Välkommen in till mitt lilla krypin! Här kan du få läsa om allt i mitt liv, motgångar som framgångar, kaos som de bästa dagarna i mitt liv. Lämna gärna nån mening efter dig :)  

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards